Uitdaging 1: houtles

In de houtles ben ik aan het maken van de poten van mijn tafel toe.

WP_000029

Dat betekent opnieuw hout verzagen op het kleine zaagje van de houtles:

WP_000028

‘Pennen trekken’ (ik klink al als een echte ;-).

WP_000030

WP_000031

Maar eens je het onder de knie hebt, kan je echt wel mooie dingen maken. Wekelijks staan er nog projecten in de ruimte waar andere studenten (ook van de dagschool) aan werken en die zijn best indrukwekkend, vind ik.

WP_000032

WP_000034

WP_000039

Nog wel een eindje te gaan voor ik zo’n dingen kan produceren, maar ze inspireren wel!

Leave a Reply

